جدول محتوا

گزارش همایش فصلی مدیران مراکز شرکت پخش سها هلال

مدیرعامل شرکت سها هلال:

افتتاح دوشعبه جدید پخش دارو، اقدامی مهم در خدمات رسانی دارویی

از بحران به فرصت با افتتاح دو شعبه جدید پخش دارو

محمد رضا کارگر مدیرعامل شرکت سها هلال از افتتاح دو شعبه جدید پخش دارو درشهرهای قم و ارومیه در راستای گسترش حوزه خدمات رسانی سازمان هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سها هلال  محمدرضا کارگر مدیرعامل این شرکت در همایش فصلی مدیران شرکت ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به چالش‌های موجود در صنعت تولید و پخش دارو در ایران نظیر تحریم ها، کمبود نقدینگی و سیاست‌های نادرست در حوزه درمان و دارو تصریح کرد: مهمترین مشکلی که در حال حاضر، تولید کننده ها، شر کت های پخش، مراکز علوم پزشکی و بیمارستان‌ها با آن مواجه هستند، کمبود و با بهتر بگویم نبود نقدینگی است.

وی همچنین از افتتاح دو شعبه جدید در شهرهای قم و ارومیه خبر داد و گفت: این دو شعبه ابتدای مهرماه به بهره‌برداری خواهند رسید و با توجه به هزینه‌های بالای راه‌اندازی مراکز جدید، مقرر شد که ابتدا با دفاتر فروش در این شهرها فعالیت خود را آغاز کرده و پس از آن، با توجه به میزان فروش و تقاضا، اقدام به ایجاد مراکز‌توزیع کنیم.

کارگر با اشاره به جایگاه ویژه هلال احمر در اذهان عمومی، بیان داشت: مردم هلال احمر را به عنوان یک دستگاه خدمتگزار می‌شناسند که در مواقع بحرانی به یاری مردم می‌شتابد. این نهاد ارزشمند، حاصل سال‌ها تلاش و فداکاری بوده است و ما نیز بایستی تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقای آن به کار بگیریم.

مدیرعامل شرکت سها هلال در خاتمه بر لزوم همکاری و همدلی همه بخش‌ها برای تحقق اهداف شرکت و هلال احمر تا کید کرد و گفت: با کمک و همراهی همه دوستان و همکاران، می‌توانیم به آینده‌ای روشن دست پیدا کنیم.

هیچ حر کت اجتماعی و سیاسی نمی‌تواند مسیر حرکت هلال احمر را متوقف کند.

در ادامه عسگری مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به شرایط گذار دولت‌ها، بر اهمیت پایداری و حرکت مستمر در حوزه سلامت تأکید کرد و گفت: در شرایطی که دولت‌ها در وضعیت گذار و با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی بسیاری مواجه هستند، هیچ حرکت اجتماعی و سیاسی نمی‌تواند مسیر حرکت جمعیت هلال احمر را متوقف کند و هر گونه تغییر در این مسیر، بیشترین آسیب را به مردم خواهد رساند.

وی همچنین از تلاش‌های مدیریت جدید سها هلال در بهبود وضعیت ارتباطات فراسازمانی و حفظ ساختار سازمان تقدیر کرد و گفت: ما می‌توانیم بهترین‌های کشور باشیم و با تلاش‌های اخیر، به سمت روزهای بهتر حرکت می‌ کنیم.

دستاوردهای شر کت پخش سها، نشان از آینده روشن آن است.

در ادامه این همایش نصیری زاده مدیرعامل شرکت داروسازی سها ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود وضعیت شرکت پخش سها هلال گفت: این شرکت علی رغم افول های بسیار که در سال های قبل داشت اما اکنون با تکیه بر توان داخلی و همکاری با سایر نهادها، در رتبه ی اول پخش قرار گرفته است و می‌تواند نقش مهمی در تامین دارو و تجهیزات پزشکی کشور ایفا کند.

وی به برنامه‌های آتی شرکت داروسازی سها برای تولید محصولات با کیفیت و ارزشمند اشاره کرد و و ابراز امیدواری کرد که این شرکت به زودی به جایگاه واقعی خود رسیده و تولیدات خوب و مفیدی را به بازار ارائه می دهد.

هلال احمر با بهره گیری از شبکه مویرگی، ارتباطات با تامین کنندگان را بهبود بخشیده است

نامدار رییس هیئت مدیره و معاونت آموزش جمعیت هلال احمر نیز به توضیح نقش مهم مار کتینگ و تأمین داروهای گیاهی و ترکیبی جدید در راستای اهداف جمعیت هلال احمر پرداخت و بیان داشت: جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از شبکه مویرگی گسترده خود، توانسته است ارتباطات موثری با شرکت‌های تامین کننده برقرار کند. این ارتباطات که در سال‌های گذشته با چالش‌های مالی مواجه بوده‌اند، اکنون نویدبخش روزهای بهتری هستند. در داروخانه‌های جمعیت هلال احمر، ارتباطات با شرکت‌های تامین کننده بهبود یافته و بزرگترین معضل، یعنی عدم ارتباط در بسیاری از استان‌ها، برطرف شده است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ زنجیره سرد و افزایش سرمایه شرکت‌ها در این زمینه، ابراز خرسندی کرد که شر کت پخش سها با ایجاد و گسترش شبکه لجستیکی، توانسته است این اقدام مهم را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *