همایش معاونین، مدیران، سرپرستان فروش و حسابداری شرکت پخش سها هلال با حضور مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر، قائممقام سازمان، نمایندگان سازمان غذا و دارو، مدیرعامل شرکت پخش سها هلال و مدیران مراکز پخش سراسر کشور برگزار شد؛ در این نشست ضمن بررسی عملکرد مجموعه، بر تداوم مسیر رشد، ارتقای بهرهوری و تقویت نقش سها هلال در زنجیره تأمین دارو تأکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پخش سها هلال، محمدرضا کارگر مدیرعامل این شرکت در همایش معاونین، مدیران و سرپرستان مراکز پخش، با اشاره به روند تحول و پیشرفت سها هلال اظهار کرد: امروز شرکت پخش سها هلال با اتکا به توان نیروی انسانی، حمایتهای جمعیت هلال احمر و سازمان تدارکات پزشکی و تلاش کارکنان خود، به ثبات مدیریتی رسیده و مسیر توسعه و ارتقای عملکرد را با برنامهریزی هدفمند دنبال میکند.
وی با اشاره به شرایط آغاز فعالیت خود در شرکت پخش سها هلال اظهار کرد: زمانی که در دیماه ۱۴۰۲ مسئولیت این مجموعه را بر عهده گرفتیم، شرکت با چالشهای متعددی مواجه بود و نیازمند بازنگری در فرآیندها، تقویت ساختار مدیریتی و ایجاد یک مسیر جدید برای حرکت رو به جلو بود. با حمایتهای صورتگرفته از سوی جمعیت هلال احمر و سازمان تدارکات پزشکی و تلاش کارکنان، امروز شاهد ثبات مدیریتی، پویایی عملیاتی و شکلگیری مسیر توسعه در سها هلال هستیم.
مدیرعامل شرکت پخش سها هلال با تأکید بر اهمیت سرمایه انسانی در موفقیت سازمانها تصریح کرد: باور ما این است که انگیزه و انضباط، دو عنصر اصلی حرکت و پیشرفت هر مجموعه هستند و امروز سها هلال از نیروهایی برخوردار است که با مسئولیتپذیری، تعهد و نگاه توسعهای برای تحقق اهداف شرکت تلاش میکنند.
کارگر با اشاره به عملکرد شرکت در اجرای مأموریتهای ملی، گفت: مدیریت و ساماندهی داروهای اهدایی یکی از اقدامات مهم اخیر سها هلال بود که با همکاری تمامی بخشهای شرکت و مشارکت مدیران و کارکنان مراکز پخش سراسر کشور انجام شد و این ظرفیت را نشان داد که سها هلال توانایی اجرای مأموریتهای حساس و ملی در حوزه سلامت را دارد.
وی ادامه داد: فعالیت در حوزه دارو همواره با پیچیدگیها و حساسیتهای ویژهای همراه است، اما با تقویت هماهنگی میان مراکز، استفاده از ظرفیتهای داخلی و تلاش مستمر کارکنان، مسیر رشد و ارتقای عملکرد شرکت ادامه پیدا کرده است.


